PDA

Pogledaj Punu Verziju : Ispovest: Nekada sam imao sve, a sad dugujem 400.000€



PRCKO
03-10-2011, 15:13
Slagali me - Bio sam cenjen čovek i poštovan otac, bavio se razrađenim biznisom... U decembru 2006. hteo sam da krenem u novi posao, uzeo kredit, naseo na lažna obećanja i sve je počelo da propada. Izneverio porodicu - Živim od očeve penzije u kući pod hipotekom, jure me banke i poverioci. Uvukao sam i decu u posao koji je propao, a sada samo sanjam priliku da pred njima operem obraz

http://razbibriga.net/clear.gif

Moja je priča slika upropašćenog života. Ja sam inženjer, nekada vlasnik uspešne firme, nekada cenjen čovek i poštovan otac, nekada hranilac porodice. Ali izgubio sam sve što sam stekao i zadužio se 400.000 evra. Kada mi zvoni telefon, ili je banka ili prijatelji koje sam pozajmicama ojadio. U 59. godini živim od očeve penzije u kući pod hipotekom. Prevario sam i rođenu decu, kojoj sam obećao sigurnost...

Ovako svoju gorku ispovest počinje Miladin Milivojević iz Kragujevca, nekada uspešni poslovni čovek, a danas, kako kaže, stanovnik pakla. Za Press je pričao pod punim imenom, pristao da se slika. Kao pouka i opomena drugima...

Miladin, još koji dan vlasnik preduzeća „Arion", 20 godina se bavio servisiranjem medicinske opreme i prodajom svog znanja. Lepo mu je išlo, ali je za svoje troje dece želeo više. Vrata pakla otvorio je u decembru 2006.
Eksperti prevaranti