PDA

Pogledaj Punu Verziju : Proverite šta ste bili u prošlom životu.

Cruz
11-02-2012, 13:20
jednostavno je, ukucajte datum rodjenja i kliknite na dijagnostiku :manijak:

http://www.thebigview.com/pastlife/

Cruz
11-02-2012, 13:20
Your past life diagnosis:I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern USA South-East around the year 1875. Your profession was that of a teacher, mathematician or geologist.Your brief psychological profile in your past life:
Such people are always involved with all new. You have always loved changes, especially in art, music, cooking.The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
There is an invisible connection between the material and the spiritual world. Your lesson is to search, find and use this magical bridge.Do you remember now?

ne secam se :lol:

Bisernica
11-02-2012, 13:25
I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern North Canada around the year 1000. Your profession was that of a seaman, cook or carpenter.

Your brief psychological profile in your past life:
Bohemian personality, mysterious, highly gifted, capable to understand ancient books. With a magician's abilities, you could have been a servant of dark forces.

The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
The timid, lonely and self-confident people are everywhere, and your task is to overcome these tendencies in yourself and then to help other people.

Do you remember now?

Nešto se ni ja se ne seća da sam rođena u Severnoj Kanadi ,a i ko bi se setio kad je
bilo pre 1000 godina: Možda sam bila mornar jer volim more ,ili kuvar - pravim dobre
kolače :lol: ,al to bi pre trebalo da bude poslastičar :lol:

Ovo u sadašnjoj inkarnaciji ima neke veze :)

Cruz
11-02-2012, 13:30
znas kako, ovo sada bas i jeste tako kao su napisali, a ima logike i izmedju proslog i sadasnjeg ;)

Снајпериста
11-02-2012, 13:36
Your past life diagnosis: I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern USA South-West around the year 1775. Your profession was that of a leader, major or captain. Your brief psychological profile in your past life:
Timid, constrained, quiet person. You had creative talents, which waited until this life to be liberated. Sometimes your environment considered you strange. The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Your main task is to make the world more beautiful. Physical and spiritual deserts are just waiting for your touch. Keep smiling! Do you remember now?

Како да се не сећам.:rile:

Rosa
11-02-2012, 13:55
Your past life diagnosis:I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.

You were born somewhere in the territory of modern USA North-East around the year 1425. Your profession was that of a farmer, weaver or tailor.Your brief psychological profile in your past life:
Seeker of truth and wisdom. You could have seen your future lives. Others perceived you as an idealist illuminating path to future.The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Your lesson is the development and expansion of your mental consciousness. Find a good teacher and spend a good part of your time and energy on learning from his wisdom.

:hm:

Снајпериста
11-02-2012, 14:00
И сви рођени у Америци.:eek:

Cruz
11-02-2012, 14:02
ahahaha izgleda :haha:

jao roso :lol:

Bisernica
11-02-2012, 14:09
Your lesson is the development and expansion of your mental consciousness. Find a good teacher and spend a good part of your time and energy on learning from his wisdom.

:hm:

:qq: Rosana

Sagacity
11-02-2012, 14:12
I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern North Japan around the year 1875. Your profession was that of a teacher, mathematician or geologist.

Such people are always involved with all new. You have always loved changes, especially in art, music, cooking.

Your lesson is to learn discretion and moderation and then to teach others to do the same. Your life will be happier if you help those who lack reasoning.

Cruz
11-02-2012, 14:14
sago, za dlaku pa kao ja :lol:

burning violin
11-02-2012, 14:14
Your past life diagnosis:

I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern Yugoslavia around the year 1475. Your profession was that of a warrior, hunter, fisherman or executor of sacrifices.

You were a sane, practical person, a materialist with no spiritual consciousness. Your simple wisdom helped the weaker and the poor.

Your lesson is to conquer jealousy and anger in yourself and then in those who will select you as their guide. You should understand that these weaknesses are caused by fear and self-regret.

burning violin
11-02-2012, 14:16
Pecaros materijalista. :hm:

Cruz
11-02-2012, 14:16
hunter

nego sta :manijak:

Sagacity
11-02-2012, 14:18
sago, za dlaku pa kao ja :lol:

Nemoguće Cruz :qq:
Moraš uzeti u obzir da je sve ovo tačno...Sve sličnosti su prava slučajnost...:lol:

Cruz
11-02-2012, 14:19
slucajnost ili ne, tako stoje zvezde :manijak:

mrav
11-02-2012, 14:20
You were born somewhere in the territory of modern North Canada around the year 1675.

nisam mogao u ovom da se rodim u kanadi. malera

Moonster
22-06-2012, 12:05
Your past life diagnosis:I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern Egypt around the year 700. Your profession was that of a builder of houses, temples and cathedrals.Your brief psychological profile in your past life:
Ruthless character, carefully weighing his decisions in critical situations, with excellent self-control and strong will. Such people are generally liked, but not always loved.The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Your lesson is to study, to practice and to use the wisdom that lies within the psychological sciences and in ancient manuscripts. With strong faith and hard work you will reach your real destiny in your present life.Do you remember now?

:pusi:

Padalica
22-06-2012, 12:59
Your past life diagnosis: I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern Siberia around the year 1450. Your profession was that of a designer, engineer or craftsman. Your brief psychological profile in your past life:
You always liked to travel and to investigate. You could have been a detective or a spy. The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
You fulfill your lesson by helping old folks and children. You came to this life to learn to care about the weak and the helpless.

Sultanija Hurem
22-06-2012, 13:20
I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern South Australia around the year 1200. Your profession was that of a trainer or holder of fine animals, such as birds..Your brief psychological profile in your past life:
Person with huge energy, good in planning and supervising. If you were just garbage-man, you were chief garbage-man.The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Your lesson is to learn humility and faith in spiritual principles. You should believe in higher reasons.

dreamer
22-06-2012, 20:14
I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern Romania around the year 1675. Your profession was that of a leader, major or captain.
Timid, constrained, quiet person. You had creative talents, which waited until this life to be liberated. Sometimes your environment considered you strange.
It always seemed to you that your perceptions of the world are somewhat different. Your lesson is to trust your intuition as your best guide in your present life.
Do you remember now?

Ko se ne bi sećao?

Sarmica
22-06-2012, 20:20
I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern USA South-East around the year 1775. Your profession was that of a sailor or shoemaker.
Such people are always involved with all new. You have always loved changes, especially in art, music, cooking.
There is an invisible connection between the material and the spiritual world. Your lesson is to search, find and use this magical bridge.
Do you remember now?

e još kad bih razumela:blenta:

dreamer
22-06-2012, 21:09
Vaš prošlih života dijagnoza:
Ne znam kako se osjećate o tome, ali bili su muškarci u svom posljednjem zemaljskom incarnation.You rođeni negdje u području suvremene SAD jugoistočne oko godine 1775. Vaše zanimanje bio je mornar ili postolara.
Vaš kratak psihološki profil u svom prošlom životu:
Takvi ljudi su uvijek uključeni u sve novo. Uvijek ste voljeli promjene, posebno u umjetnosti, glazbi, kuhanje.
Lekcija koju vaše zadnje iz prošlih života doveo do Vašeg sadašnjeg utjelovljenja:
Tu je nevidljiva veza između materijalnog i duhovnog svijeta. Vaša pouka je da traži, pronaći i koristiti ovu magičnu most.
Sjećate li se sada?

Sto godina posle mene ? :)

Sarmica
23-06-2012, 06:47
fala doktore:qq:

paculjkica
03-10-2013, 14:15
ŠTA STE BILI U PROŠLOM ŽIVOTU I ŠTA ĆETE BITI U BUDUĆEM

Vrlo često možda kažete sebi da vam nešto nije suđeno u ovom, ali će vam se verovatno desiti ili se desilo u drugom životu, a mi vam otkrivamo ko ste bili nekada i šta ćete biti u budućnosti.
DoktorKonstantin Kotrotkov, profesor informatike, računarstva i biofizike na Državnom univerzitetu informacionih tehnologija, mehanike i optike u St. Petersburgu, uspeo je da snimi promene u ljudskom telu u trenutku smrti.
Njegov tim i on dokazali su da energetski oblik tada napušta organizam, a Korotkov se usudio da ga nazoveljudskom dušom koja, tvrdi ruski naučnik,preživljava smrt i ponovno se rađa u novom telu u sledećem životu.
Mada zvanična nauka nedvosmisleno poriče ovakve tvrdnje, eksperimenti dr Kotrotkova prvi put u istoriji uspeli su da se približe empirijskom. Dakle, ako reinkarnacija ipak postoji, saznajte koji je bio vaš drugi život.

Tragači za srećom

Godište: 1927, 1936, 1945, 1954, 1963, 1972, 1981, 1990, 1999, 2008, 2017.

Prošlost: U prošlom životu bili ste car, kralj, vladar ili ste pripadali visokom plemstvu.

Sadašnjost: Prosperitet vam stalno izmiče. U drugoj polovini života imaćete više sreće i na kraju – bićete zadovoljni sudbinom. Strastveno volite suprotan pol, ali niste promiskuitetni. Na svim poljima tragate za srećom i dubokim zadovoljstvima.Skloni ste depresiji.

Budućnost: Sledeći život provešćete u planinama kao samotnjak ili ekstremni sportista.

Romanopisci

Godište: 1926, 1935, 1944, 1953, 1962, 1971, 1980, 1989, 1998, 2007, 2016.

Prošlost: U pretprošlom životu bili ste sin demona, a u prošlom kanibal. Provodili ste mnogo vremena lutajući kroz svetove.

Sadašnjost: Moguće je da ćete biti pisac ljubavne drame ili horor romana. Imate jaku harizmu i mogli biste da postanete političar, govornik ili voditelj. Pričate malo, ali oštro, a zbog svojih neobičnih reči često ćete se sretati sa zavišću i mržnjom.

Budućnost: U paralelnom univerzumu bićete duh, a u ovom monah.

Umetnici

Godište: 1925, 1934, 1943, 1952, 1961, 1970, 1979, 1988, 1997, 2006, 2015.

Prošlost:U nekom od prošlih života bili ste diktator koji je pogubio hiljade ljudi, zatim ste bili kanibal i, na kraju slon.

Sadašnjost: Nikad vam nije dosta para, moći, slave … Neodlučni ste i ambivalentni. Moguće je da ćete imati nekoliko brakova.Čuvajte se ljudi koje ste ponižavali, u nekom od narednih života oni bi mogli da se obogate i osvete vam se.

Ljubavnici

Godište: 1924, 1933, 1942, 1951, 1960, 1969, 1978, 1987, 1996, 2005, 2014.

Prošlost: U prošlom životu bili ste konkubina imperatora.

Sadašnjost: Često ćete se osećati kao robinja ljubavi. Podnosite velike žrtve zbog partnera. Pouzdan ste prijatelj i pošten, dobar čovek. Ipak, skloni ste negativnoj percepciji stvarnosti, pa ste zato ponekad cinični ili zajedljivi.

Budućnost: U narednoj reinkarnaciji bićete fotomodel.

Naučnici

Godište: 1923, 1932, 1941, 1950, 1959, 1968, 1977, 1986, 1995, 2004, 2013.

Prošlost:U svakoj prethodnoj inkarnaciji vladali ste velikim znanjem, a sreća vas je čekala u zemlji u kojoj ste bili rođeni.

Sadašnjost: Predstoje vam veliki uspesi na polju nauke ili u nekoj intelektualnoj delatnosti. Retko ste zadovoljni rezultatima svog rada jer ste perfekcionista, ali zato nesebično pomažete drugima da ostvare uspeh.

Budućnost: U sledećem životu bićete princ.

Astrolozi

Godište: 1922, 1931, 1940, 1949, 1958, 1967, 1976, 1985, 1994, 2003, 2012.

Prošlost: Obdareni jakim umom i intuicijom, nekada ste bili astrolog, mag ili vrač.

Sadašnjost:Imaćete mnogo prijatelja i ljubavnika. Dobri ste prema drugima, a zauzvrat dobijate nezahvalnost. Vaš nastup je odbojan, ali je zato vaša duša čista. Teško održavate ozbiljne odnose, a lako ulećete u avanture. Vaša slučajna predskazanja su tačna.

Budućnost: Bićete veliki naučnik ili astrolog.

Gordi ljudi

Godište: 1921,1930, 1939, 1948, 1957, 1966, 1975, 1984, 1993, 2002, 2011.

Prošlost: Bili ste ili polubog ili svirepi gorski duh. Zbog toga je u vama bilo gnjeva i agresije.

Sadašnjost: Dobićete sve što budete hteli, uključujući i vlast, koju ćete izgubiti zbog izdaje. Uvek ćete imati snage da ono što ste jednom postigli postignete ponovo. Za vas je karakteristična težnja damenjate tradiciju, rušite pravila i pomerate granice.

Budućnost: U sledećem životu bićete monah, asketa koji se čvrsto drži pravila.

Miljenici sudbine

Godište: 1920, 1929, 1938, 1947, 1956, 1965, 1974, 1983, 1992, 2001, 2010.

Prošlost:Pre dva života bili ste vojnik barbarin, a potom ste se rodili kao umetnica.

Sadašnjost: Omiljeni ste u društvu bogatih i moćnih, pa vam pomoć dolazi sa svih strana. Dobrog ste zdravlja. I kad se razbolite, ozdravite brzo. Čak ni vaša loša dela nemaju snagu da izazovu kaznu. Bogovi uvek staju u vašu zaštitu.Vrlo ste inteligentni i talentovani.

Budućnost: Sledeći put bićete vajar ili duhovnik.

Iscelitelji

Godište: 1919, 1928, 1937, 1946, 1955, 1964, 1973, 1982, 1991, 2000, 2009.

Prošlost:U životu pre ovog bili ste dete božanstva medicine.

Sadašnjost: Morate biti lekar ili neko ko pomaže drugima. Ako sledite svoju sudbinu, život će vas nagraditi blagostanjem, ako bežite od obaveza koje vam je nebo dalo, prijatelji će se okrenuti protiv vas. I bogatstvo će bežati od vas.

Budućnost:Ako budete u skladu sa sudbinom, rodićete se kao iscelitelj.

Vestinet

Sarmica
03-10-2013, 14:25
ajme, cezarova konkubina:qq:

salel
03-10-2013, 14:27
po ovom gornjem ja sam astrolog....
imaću puno ljubavnika:haha:...
i biću veliki naučnik ili....neki nostradamus....:mare::lakat:

paculjkica
03-10-2013, 14:33
Sarmice :hahaha: