neko je spomenuo fizičko...
pošto sam profesor fizičkog u školi,mogu najadekvatnije da odgovorim na ovu tematiku....
slažem se da je posle mate i srpskog,najvažniiji predmet fizičko,mada to mnogi osporavaju...
puno ljudi ne razmišlja ili ne zna koliko su nam deca osakaćena današnjim načinom života...
zato im je fizička aktivnost neophodna....da bi rasli zdravije!!!!!!!
ali i tu se javljaju problemi...
ako je nastavnik krut i slepo se drži plana i programa propisanoog od strane ministarstva,deca kojoj on predaje će zamrzeti fizičko...
norme koje Ministarstvo predviđa nisu normalne za decu tog uzrasta u današnje vreme...
ja,lično,prepišem iz Službenog glasnika sve po PS-u,ali nastavu modelujem u skladu sa raspoloženjem,vremenom,dobom dana,uzrastom,njihovim mogućnostima (jer ih dovoljno poznajem,da znam kolike su njihove maximalne mogućnosti ),na kraju krajeva i u zavisnosti od predmeta koji ih je eventualno prethodno iscrpeo....zamislite da su imali dva kontrolna pre mog časa i onda se jaoš ja nadovežem pa im udarim najteže sastave u gimnastici...tu rezultata nemaaaaaaaaa,a mogućnost povreda je mnogo veća....