nisam roditelj, a ako i jesam nisam o tome obavešten. sticajem određenih okolnosti razišao sam se sa nevenčanom ženom mada apsolutno nebitno za ovu temu.
P.S. Izvinjavam se zbog malog skretanja sa teme.
nisam roditelj, a ako i jesam nisam o tome obavešten. sticajem određenih okolnosti razišao sam se sa nevenčanom ženom mada apsolutno nebitno za ovu temu.
P.S. Izvinjavam se zbog malog skretanja sa teme.
Živim samo ovaj sadašnji trenutak, jer sve ostalo ili je već prošlo ili je neizvesno hoće li doći.
Pravilo o izboru sta zeli da uci po meni je primerenije za srednju skolu,tu bi trebalo da bude sto vise strucnih predmeta,a u osnovnoj i te kako sticu znanja koja ih prate kroz ceo zivot..evo na primer da krenemo od poznavanja prirode,nauce strane sveta,nauce da razlikuju biljke zivotinje..onda prelazimo na ono sto si negde rekao da je nepotrebno..recimo hemija.Potrebno mu je da zna da je u akumulatoru kiselina,potrebna mu je fizika da zna sta je elelktricitet,da zna sta je struja,da zna polove na istom onom akumulatoru,potrebno mu je da zna da je voda provodnik,da mu ne padne na pamet da bucne fen u kadu..pa geografija,istorija toliko vaznih stvari koje ti ostanu u pamcenju..biologija,od fotosinteze pa do izgleda ljudi,zatim likovno i muzicko koje razvijaju kreativnost,mastu,a ujedno svi ti predmeti i sluze da se jos u startu vidi kakve imaju sklonosti,jer ono sto bude voleo opredelice ga za dalje.ne ,ja se uopste ne bojim da ce od znanja dobiti zuljeve na mozgu.
moje mišljenje je da zaista treba redukovati nastavne jedinice, ali ne i broj predmeta...mada se priča o sažimanju svih priprodnih predmeta - i protiv toga sam, eto. mislim da nema nikakve potrebe za tim.
čak mislim i da je opštetehničko obrazovanje neophodno.
где си пошла с крмељиве очи
Živim samo ovaj sadašnji trenutak, jer sve ostalo ili je već prošlo ili je neizvesno hoće li doći.
ipak sve zavisi od nastavnika - na časovima tog predmeta sam naučila da napravim strujno kolo, da razlikujem alate za drvo, ivericu, metal i još koješta...baš kao što sam volela likovno i naučila svašta što mislim da je dobro za dušu.
a što se tiče povređivanja - to je stvarno već extremna sitacija...deca mogu da se povrede i na času matematike šestarom.
где си пошла с крмељиве очи
proizvode ono što im je potrebno..
Večnost je čista sadašnjost.
Večnost je čista sadašnjost.
где си пошла с крмељиве очи
jeste..
juče nastavnica srpskog rekla mom detetu
pobogu dete jesi li ti svestan da ne umeš da čitaš
a on muka kaže
jesam..
pa ona pametno nastavi
- ko ti je do sada radio domaće zadatke
- sam sam radio...
a jel ona svesna da nije sposobna da pomogne.. i što onda odmaže..
joj kad joj odem sutra tamo..
Večnost je čista sadašnjost.
aha..
Večnost je čista sadašnjost.
kad se sistem školstva i zdravstva isprofanizuje,materijalizuje i kad iz svake pore počne da curi bahatost i nezainteresovanost,manipulacije i nehumanost..onda narod te države može da plače..ali,ni to nema kome..
pa onda roditelj preuzima ulogu učitelja,"krpa" rupe i vraća narušeno samopouzdanje kod djeteta..
Nisam baš u materiji, ali meni se čini da se sistem možda nije promenio, ali opterećenje dece (čak i u prvom osnovne) je mnogo veće, a subjektivan mi je utisak da su krajnji rezultati poražavajući
boze..stavi i -eminentnog-pisca udzbenika..
ne znam.. poslali mi sliku
shokirana sam prizorom..
I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD...it is just a tool to turn us into what we are supposed to be space.
dobro nisu stavili:
ružnj - ača
profuknj - ača
itd.
где си пошла с крмељиве очи
samo ti davaj predloge..mozda ovde ima buducih pisaca udzbenika